SlavyanskPenukar jenis kotak 400kVPilihan kos rendah

  • masa pelepasan:2024-02-15 22:06:02
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:585
  • Penerangan pantas:

    Slavyansk,Pembuat pengubah jenis keringCora gantung pengubah jenis kering adalah bahagian pentingSlavyanskKaedah pemeriksaan visua

Kandungan artikel

Pembuat pengubah jenis kering

Cora gantung pengubah jenis kering adalah bahagian penting

SlavyanskKaedah pemeriksaan visual untuk pemeriksaan pengubah

Penukar tekanan yang mengatur tidak berada di tempat atau lemah

LuguluShell plastik produk elektrik dan bekalan pejabat dipenuhi dengan wayar mendarat. Jika lapisan pengisihan rosak dan shell dipenuhi tenaga, aliran elektrik akan bocor ke bumi sepanjang wayar mendarat yang dipasang, jika tidak ia akan mempunyai kesan negatif pada keselamatan hidup.

Kawalan salib-seksyen bagi pemalam input dan kuasa output pengubah mesti sesuai dengan persediaan saiz semasa mereka; Ia sepatutnya dilengkapi mengikut intensiti semasa -A / Min.

Pemalam kuasa dengan muatan penuh dahulu, perhatikan dan mengesan bahawa tekanan input dan output memenuhi peraturan. Pada masa yang sama, nyalakan, bau dan keadaan lain yang tidak normal. Jika terdapat apa-apa abnormaliti, sila matikan bekalan kuasa penukaran input.


SlavyanskPenukar jenis kotak 400kVPilihan kos rendah



Penjagaan dan kerosakan pengisihan yang tidak berhati-hati

Analisis penyimpanan kuasa pengubah sentiasa berdasarkan sama ada kadar penggunaan kapasitas pengubah kurang dari nilai piawai tertentu. Samada pengubah adalah spesifikasi perlindungan persekitaran dan penyimpanan tenaga. Sebenarnya, kadang-kadang spesifikasi tersebut tidak menyimpan tenaga elektromagnetik,SlavyanskPerbezaan antara pengubah penyesuaian dan pengubah kuasa,SlavyanskParameter pengubah terjun minyak 1250kva, tetapi mengkonsumsi tenaga elektromagnetik.

(III) pengubah jenis kering KVA dan dibawah boleh dipasang pada tiang. Jarak antara hujung bawahnya dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m; Jarak antara bahagian listrik dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m.

penjual besarTindakan perlindungan untuk memecahkan pengubah jenis kering

Kol elektromagnetik terluka dengan wayar kuasa tembaga atau foli dan ditangkap dengan serat kaca. Lekat epoksi tidak perlu dipenuhi. Peralatan pengeringan vakum digunakan untuk menggeruskan dan melemahkan umidifikasi. Beton keseluruhan dituangkan dengan kuat pecahan tinggi, resistensi terhadap kesalahan sirkuit pendek, kesalahan umum dan kesan. Kerja ini berhati- hati.

Pembuat pengubah kuasa


SlavyanskPenukar jenis kotak 400kVPilihan kos rendah



Isolasi dan pemindahan panas berbeza. Pengubah jenis kering secara umum diisilai dengan resin epoksi,SlavyanskPengubah semasa tinggi, disejukkan oleh udara semulajadi dan kapasitas besar oleh peminat sentrifugal. Pengubah yang ditenggelamkan minyak diisilai oleh minyak mengisolasi, diisilai oleh minyak mengisolasi dalam sistem yang berkeliaran di dalam pengubah, dan panas dibuang pada radiator (radiator) sistem yang berkeliaran di dalam pengubah.

Di mana yang baikPemburukan pengisihan Solenoid

Peranti pendaratan dua titik dari inti besi disebabkan oleh bekas penywelding sisa;

Pengubah kuasa milik peralatan elektrik yang relatif kekal, dan kita tidak boleh mengabaikannya dalam aplikasi sehari-hari. masalah umum konduktor pengubah kuasa, pembetulan pengubah kuasa dan penyunting kuasa pengubah kuasa adalah dianalisis di bawah:

SlavyanskSemasa menjalankan ujian tanpa muatan, pengubah mesti disambungkan dengan tenaga kerja dari sisi bekalan kuasa tukar, dan kemudian membuat impuls tenaga kerja ditutup.

Pengubah terbenam minyak

Sebelum dan selepas mengambil sampel, bersihkan periferi port sampel dengan kain bersih atau tanpa rambut.

SlavyanskMaklumat produk lain
  • HunanPlatform angkat hidraulik 5 tonPrinsip apa yang harus diberi perhatian dalam pemilihan

    HunanPlatform angkat hidraulik 5 tonPrinsip apa yang harus diberi perhatian dalam pemilihan

  • HunanJembatan pengangkutan aliran hidraulikCara mengatasi kelainan

    HunanJembatan pengangkutan aliran hidraulikCara mengatasi kelainan

  • TarantoJembatan naik hidraulik bergerakMengapa ia biasa digunakan oleh pengeluar yang diperkemas?

    TarantoJembatan naik hidraulik bergerakMengapa ia biasa digunakan oleh pengeluar yang diperkemas?

  • TarantoJembatan naik bimbitCara menjadikan operasi lebih stabil

    TarantoJembatan naik bimbitCara menjadikan operasi lebih stabil

  • TarantoLif dua tingkat rumahPrinsip pemanasan suhu

    TarantoLif dua tingkat rumahPrinsip pemanasan suhu

  • JudaytaSubstesen pengubah jenis kotak prefabrikasiPerbandingan prestasi

    JudaytaSubstesen pengubah jenis kotak prefabrikasiPerbandingan prestasi

  • HoumaPlatform angkat hidraulik 8-meterPemeriksaan kualiti

    HoumaPlatform angkat hidraulik 8-meterPemeriksaan kualiti

  • HoumaJembatan pengangkutan bekasDemonstrasi persembahan khas

    HoumaJembatan pengangkutan bekasDemonstrasi persembahan khas

  • segera:Peringatan: Maklumat SlavyanskPenukar jenis kotak 400kVPilihan kos rendah memberi anda SlavyanskPenukar jenis kotak 400kVPilihan kos rendah oleh syarikat kami, perkhidmatan SlavyanskPenukar jenis kotak 400kVPilihan kos rendah dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk SlavyanskPenukar jenis kotak 400kVPilihan kos rendah, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian SlavyanskPenukar jenis kotak 400kVPilihan kos rendah. SlavyanskPenukar jenis kotak 400kVPilihan kos rendah di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di SlavyanskPenukar jenis kotak 400kVPilihan kos rendah, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!